tisdag 9 september 2014

Vaddå kan jag börja springa?!

Efterkontrollen gick kanoners! Jag hade återhämtat mig prima och min barnmorska sa att det nu var fritt fram att börja träna och att därmed även börja *trumvirvel* .... SPRINGA. Jiiiiiipi!!!Jag hade väl inte förväntat mig något annat besked egentligen. Jag menar jag borde ju ha märkt om något var alldeles på tok. Ändå så blev jag riktigt glad över att få ett "ok". Okej, jag blev inte bara "lite glad" .... jag blev även lite "crazy-lyrisk" över det fantastiska beskedet. :) Det var som om jag haft massa undangömd abstinens som bara släpptes loss som... Ja, kor på grönbete... Typ! 
Nu så!! :) När,när,när??! När kommer det magiska tillfället då jag kan knyta på mig löparskorna?! Ikväll ser det mörkt ut, men i morgon borde nog funka?!!! 

1 kommentar:

jenny sa...

Härligt!